SE SUSPENDĂ ACTIVITATEA DE RELAȚII CU PUBLICUL – 16 martie până pe data de 31 martie 2020

Începând cu data de 16 martie până pe data de 31 martie 2020 , cu posibilitatea de prelungire , SE SUSPENDĂ ACTIVITATEA DE RELAȚII CU PUBLICUL . Toate documentele necesare desfășurării activității vor fi transmise online sau poștă ori servicii de curierat.

        

1.  Eliberarea certificatelor de stare civilă se v-a desfășura conform programului normal de lucru , cu condiția respectării măsurilor de siguranță stabilite prin Hotărârile C.N.S.U..

2.  În cazul plăților de impozite și taxe , se vor utiliza metodele alternative , virament bancar, internet banking sau să dispuneți plata prin mandat poștal în conturile afișate pe pagina oficială https://www.primaria-magura.ro/pagina/formulare-taxe-i-impozite

3.   Eliberarea documentelor urgent se va face doar pe bază de programare telefonică prealabilă , de marți până joi , în intervalul orar 11.00 – 14.00 .

 

            Comunicarea cu apartul de specialitate pentru rezolvarea problemelor curente se va realiza telephonic , fax sau email , astfel:

 

TEL. 0234.212406

FAX : 0234.212.623

EMAIL : contact@primaria-magura.ro

 

                                                     Primar ,

                                            Costrăș Iordache






  Nume Data Fișier
Anunț de suspendare 17/03/2020 Descarcă