SE SUSPENDĂ ACTIVITATEA DE RELAȚII CU PUBLICUL – 16 martie până pe data de 31 martie 2020
Începând cu data de 16 martie până pe data de 31 martie 2020 , cu posibilitatea de prelungire , SE SUSPENDĂ ACTIVITATEA DE RELAȚII CU PUBLICUL . Toate documentele necesare desfășurării activității vor fi transmise online sau poștă ori servicii de curierat.
1. Eliberarea certificatelor de stare civilă se v-a desfășura conform programului normal de lucru , cu condiția respectării măsurilor de siguranță stabilite prin Hotărârile C.N.S.U..
2. În cazul plăților de impozite și taxe , se vor utiliza metodele alternative , virament bancar, internet banking sau să dispuneți plata prin mandat poștal în conturile afișate pe pagina oficială https://www.primaria-magura.ro/pagina/formulare-taxe-i-impozite
3. Eliberarea documentelor urgent se va face doar pe bază de programare telefonică prealabilă , de marți până joi , în intervalul orar 11.00 – 14.00 .
Comunicarea cu apartul de specialitate pentru rezolvarea problemelor curente se va realiza telephonic , fax sau email , astfel:
TEL. 0234.212406
FAX : 0234.212.623
EMAIL : contact@primaria-magura.ro
Primar ,
Costrăș Iordache